2 Bijbels

dinsdag 17 september 2013

Poep momenten en Pamper momenten

Het valt me op dat woord moment nogal veel wordt gebruikt de laatste tijd. Dus ik doe daaraan mee. Omdat ik moet aansterken eet ik wat meer dus ik word zelfs wat zwaarder. En als frite met frikandellen, nassi of bami op het menu staat vraag ik nog een portie erbij. Net zoals in de mensa in Eindhoven. Dus bezoek ik het toilet wat vaker. Dat zijn dus minimaal twee poepmomenten op een dag dag

Mijn drinkgedrag (hoeveelheden) is nog hetzelfde als in mijn "Alles met mate maar Brand Bier met vate" periode. Ik lek dus constant, waardoor ik minimaal 3 luiers per dag nodig heb. Dat zijn dus 3 Pamper momenten.

Om het wachten op de verzorging te beperken combineer ik dus een poepmoment met een pampermoment. Want wachten op de poep en de plas en de verzorging is zo saai. En meestal gaat combineren goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten